Formule berou v potaz pravidla Dračí Doupě Plus edice B (v závorce u Profilu jsou další dodatky z doplňků k theurgovy od někoho z RPGFóra - tuším Pecy, Romika nebo Grana, fakt ale nevim).
Předpis | ||
Sféra: | II | |
Vyvolání: | +40 | |
Profil: | Mod-, Uv-, Zam-, (Zvuk-, Efekt-, Poz-, Tep-) | |
Druh: | Prostý | |
Náklonnost: | -1 | |
Vol: | +4 | |
Náročnost | +3 | +10/+3 |
Poloměr: | -6 | +1/+1 |
Doba trvání: | +0 | +1/+2 |
Síla: | +3 | +1/+2 |
Forma: | Nepřímá, Plošná, Nehmotná, Neviditelná | |
Rysy | Sféra | Náklonnost |
Odpuzovač: | +3 | |
Nekovy: | +6 | |
Živé: | +12 |
Touto silou bude se Magnetismus pokoušet přitahovat předdefinované předměty. Vztah pro přitáhnutí předmětu nebo osoby, která nevzdoruje je následující: Síla - vzdálenost (*2?) proti Hmotnosti ; Síla – Vzdálenost proti Hmotnosti
Přitáhnutí předmětu, který není volný či jej někdo drží: Síla - vzdálenost (*2?) proti Hmotnost předmětu + Síla předmět držící ; Síla – Vzdálenost proti Hmotnosti postavy + 2k6+
Přitáhnutí vzdorující postavy: Síla – vzdálenost (*2?) proti Hmotnosti postavy + Síle + 2k6+
Rychlost jakou je předmět přitahován, je pak rozdíl mezi: Sílou kouzla – vzdálenost (*2?) – opravy za terén ; Rychlost přitažení = Síla – Vzdálenost proti Hmotnosti předmětu – Opravy za terén + 2k6+
Opravy za terén určí PJ, obvykle se jedná o neschůdnost cesty. Nemusí však být vždy záporné (leštěný mramor politý olejem, po kterém je přitahována postava), pak bude rychlost vyšší.
Chceme-li určit, za jak dlouho bude předmět přitáhnut, pak Rychlost přitažení – Vzdálenost.
Je-li zapřen a očekává ránu – HmP ℗ Síla + 5 + 2k6+ upadl ~ síla úderu + 2k6+ ~ neupadl
℗ = plus v kroužku
Hmp + 2k6+ upadl ~ Síla magnetismu – vzdálenost ~ neupadl
Upadl je odhozen: Vzdálenost = Síla magnetismu + (výška terče – hod na odolání)
Maximální dosah je Síla+6.
Pokud osoba vzdoruje a Magnetismus náhle skončí, může přepadnout na opačnou stranu (není-li vytahována do vzduchu).